Przekazywanie informacji na temat produktów i doradztwo na temat pielęgnacji zwierząt
Nasze cele
Do 2018 roku
Przyczynienie się do rozpowszechnienia informacji o produktach i doradztwo żywieniowe komunikowane na opakowaniach.
Nasz punkt widzenia: Purina, informacje żywieniowe i porady
Nasze badanie istotności pokazało, że miłośnicy zwierząt bardzo dokładnie analizują nasze marki i produkty. Chcą posiadać wiedzę na temat wszystkiego, z czego składają się nasze produkty i im więcej informacji otrzymują, tym lepiej. Chcą mieć dostęp do informacji w dowolnym momencie i w dogodny sposób – na opakowaniu, na stronie internetowej oraz za pośrednictwem dostępnych narzędzi cyfrowych. Przyznajemy, że nie wszystkie aktualnie udostępnione informacje na temat produktu, nie zawsze są na tyle łatwe do zrozumienia, na ile powinny być. W PURINA, informacje na temat żywienia stanowią element, który naszym zdaniem powinien być dostępny i możliwy do wykorzystania przez każdego.
Wierzymy w słuszność wyposażania klientów w narzędzia umożliwiające im podejmowanie świadomych wyborów, a w związku z tym przyjmujemy na siebie zobowiązanie zapewniania im wszechstronnego i przejrzystego wykształcenia i doradztwa. Współpracujemy ze specjalistami w dziedzinie żywienia zwierząt, władzami i organami z sektora w celu zapewnienia bieżących oraz niezależnych informacji naszym klientom tak, aby mieli pewność, że posiadają niezbędną wiedzę w celu podejmowania swoich własnych decyzji.
Budowanie na podstawach CSV Nestlé
Zobowiązanie Nestlé: Przekazywanie informacji i porad na temat żywienia na wszystkich naszych etykietach;
Zobowiązanie Nestlé: Zapewnienie programów edukacyjnych z zakresu dobrych praktyk żywieniowych

Nasze pozostałe zobowiązania
Tworzenie miejsc pracy w Purinie dla młodych osób w całej Europie
Rozumiemy, że przyciągnięcie i utrzymanie utalentowanych osób ma duże znaczenie dla przyszłości naszej działalności.
Usuwamy sztuczne barwniki z naszych produktów
Z wielu naszych produktów wyeliminowaliśmy sztuczne barwniki. Do roku 2023, wszystkie zostaną wyeliminowane.
Promowanie adopcji zwierząt poprzez współpracę i partnerstwa
Chcemy pomóc większej liczbie zwierząt w znalezieniu kochających domów.
Podwyższenie poziomu, w jakim opakowania Purina są przyjazne dla środowiska
Jesteśmy zobowiązani zmniejszyć negatywny wpływ, jaki wywieramy na środowisko, i zachęcać do recyklingu.
Promowanie programów odpowiedzialnego posiadania zwierząt wśród dzieci
Pragniemy pomóc w edukacji większej liczby dzieci w Europie, aby nauczyły się zasad odpowiedzialnego posiadania zwierząt.
Odpowiedzialna polityka zaopatrzenia
Z pełnym zaangażowaniem zapewniamy, że my sami oraz nasi dostawcy postępujemy w sposób odpowiedzialny i zrównoważony.
Pomoc w zmniejszeniu ryzyka otyłości wśród zwierząt za pośrednictwem wspólnych programów profilaktycznych
W Purinie pragniemy zwiększyć świadomość otyłości zwierząt i współpracować z partnerami w celu stworzenia holistycznych programów profilaktycznych.
Promowanie zwierząt w miejscu pracy
Pragniemy wykorzystać nasze doświadczenia w dopuszczeniu zwierząt do miejsc pracy, aby pomóc innym firmom w zrobieniu tego samego.
Kontynuowanie przywództwa w przemyśle w ramach żywienia i profilaktyki zdrowia zwierząt
Jako firma zrzeszająca miłośnków zwierząt na rzecz przewodzenia w zapewnianiu zdrowia i szczęścia zwierzętom, za pośrednictwem najlepszego w branży zrozumienia potrzeb żywieniowych zwierząt.