Przekazywanie informacji na temat produktów i doradztwo na temat pielęgnacji zwierząt
Nasze cele
Do 2018 roku
Przyczynienie się do rozpowszechnienia informacji o produktach i doradztwo żywieniowe komunikowane na opakowaniach.

Nasz punkt widzenia: Purina, informacje żywieniowe i porady
Nasze badanie istotności pokazało, że miłośnicy zwierząt bardzo dokładnie analizują nasze marki i produkty. Chcą posiadać wiedzę na temat wszystkiego, z czego składają się nasze produkty i im więcej informacji otrzymują, tym lepiej. Chcą mieć dostęp do informacji w dowolnym momencie i w dogodny sposób – na opakowaniu, na stronie internetowej oraz za pośrednictwem dostępnych narzędzi cyfrowych. Przyznajemy, że nie wszystkie aktualnie udostępnione informacje na temat produktu, nie zawsze są na tyle łatwe do zrozumienia, na ile powinny być. W PURINA, informacje na temat żywienia stanowią element, który naszym zdaniem powinien być dostępny i możliwy do wykorzystania przez każdego.
Wierzymy w słuszność wyposażania klientów w narzędzia umożliwiające im podejmowanie świadomych wyborów, a w związku z tym przyjmujemy na siebie zobowiązanie zapewniania im wszechstronnego i przejrzystego wykształcenia i doradztwa. Współpracujemy ze specjalistami w dziedzinie żywienia zwierząt, władzami i organami z sektora w celu zapewnienia bieżących oraz niezależnych informacji naszym klientom tak, aby mieli pewność, że posiadają niezbędną wiedzę w celu podejmowania swoich własnych decyzji.
Budowanie na podstawach CSV Nestlé
Zobowiązanie Nestlé: Przekazywanie informacji i porad na temat żywienia na wszystkich naszych etykietach;
Zobowiązanie Nestlé: Zapewnienie programów edukacyjnych z zakresu dobrych praktyk żywieniowych