Mirko

Pest Control Expert @Purina

Mirko

Proces produkcji

Czytaj więcej >

Wszystkie fabryki PURINA posiadają certyfikat FSCC 22000, który jest uznanym na całym świecie standardem bezpieczeństwa żywności. W tym kontekście nasze zabiezpieczenia przed szkodnikami, jest zgodne ze standardami ustalonymi dla fabryk żywności dla ludzi. Ze względu na specyfikę naszych produktów (owady lubią karmę dla zwierząt), zespoły Purina wyspecjalizowały się w ochornie i przestrzegają najwyższych standardów aby zabezpieczać produkty przed szkodnikami, aby zapobiegać infestacji.

Oprócz przestrzegania najwyższych standardów w ochronie przed szkodnikami, podejmujemy inne działania, aby zapobiec infestacji naszych produktów:

• Wybór opakowania
Dokładamy wszelkich starań, aby oferować konsumentom najlepsze możliwe produkty, szczególnie w ich domach. Jednak szkodniki mają swoje sposoby do wkradnięcia się do każdego opakowania. Chcemy mieć pewność, że zaprojektowane przez nas opakowania i sposób obchodzenia się z nimi są na tyle dokładne, aby zapobiec wkradaniu się owadów. Aby to zapewnić, PURINA opracowała unikalną metodę sprawdzania aktualnych opakowań, oraz zatwierdzania nowych, poprzez ocenę w jaki sposób żywe owady mogłyby je zanieczyścić.

• Współpraca z ekspertami zewnętrznymi
PURINA jest uznanym ekspertem w tej dziedzinie - zarówno wewnątrz i na zewnątrz firmy - ale by nadal przewodzić w rozwijaniu wiedzy, angażujemy kluczowych liderów opinii w celu kształtowania przyszłości ochrony przed infestacją szkodników w karmie dla zwierząt domowych. W tym zakresie współpracujemy z Uniwersytetem w Mediolanie, aby weryfikować najlepsze w swojej klasie opakowania odporne na owady oraz określić nowe sposoby śledzenia / przewidywania ryzyka infestacji.

• Współpraca z detalistami
Ponad 80% reklamacji i zażaleń, które otrzymujemy od naszych konsumentów, jest związanych z nieoptymalnymi praktykami w trakcie przechowywania w magazynach naszych detalistów, a nawet w punktach sprzedaży. Aby pomóc naszym partnerom, Purina zapewnia proste wytyczne i materiały szkoleniowe, których budować dobre praktyki w ramach własnej działalności partnerów. Na przykład opracowaliśmy proste ulotki, które nasze siły sprzedaży mogą udostępniać sprzedawcom. Poza tym za każdym razem, gdy spotykamy się z naszymi lokalnymi zespołami, dbamy o to, aby edukować ich, w jaki sposób infestacja może wpływać na współpracę z naszymi klientami.